Materiały eksploatacyjne Usługi informatyczne
Napisz do nas!

Materiały
eksploatacyjne

Klient w każdym układzie…



Od samego początku, naszym założeniem, jest zapewnienie Państwu indywidualnych rozwiązań, gwarantujących ciągłość pracy przy zastosowanych rozwiązaniach IT.

Podstawowym prawem wszystkich naszych klientów jest świadomy wybór na podstawie rzetelnej i obiektywnej informacji. Naszych klientów obejmujemy partnerskim systemem serwisowym. Jesteśmy jedyną na krajowym rynku firmą, gwarantującą ciągłość pracy Państwa firmy, poprzez połączenie dostaw materiałów eksploatacyjnych, usług serwisowych oraz dostarczanie sprzętu zastępczego do 24 godzin, niezależnie od miejsca prowadzenia działalności.

Zaufanie, które opłaca …



Podczas współpracy, najbardziej cenimy zaufanie, jakim obdarzają nas klienci. Zapewniając Państwu rozwiązania IT, nie zapominamy o bieżącej opiece, konserwacjach, materiały eksploatacyjne oraz serwisie posiadanych przez klientów urządzeń drukujących. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, przeprowadzamy bezpłatny audyt w zakresie posiadanego sprzętu.

Ludzie w szczegółach …



Silna determinacja w osiąganiu najlepszych rezultatów, przekładających się na Państwa zadowolenie, spowodowały, że dokładamy wszelkich starań, w celu stworzenia profesjonalnego i zgranego zespołu specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie.

Mając na uwadze zapewnienie satysfakcji z wzajemnej współpracy, nasi pracownicy posiadają liczne certyfikaty dokumentujące wiedzę. Stały wzrost kompetencji, przekłada się na zgodność naszych wdrożeń i innowacyjnych rozwiązań z dostępnymi technologiami, a dzięki licznym szkoleniom zapewniamy wysoki poziom doradztwa oraz obsługi.

PAŃSTWA KORZYŚCI



Gwarancja ciągłości pracy, poprzez:
• stałe i automatyczne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okazyjnych cenach zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz prowadzenie ich inwentaryzacji;
• dostawę materiałów eksploatacyjnych na żądanie w przeciągu 24 godzin po otrzymaniu zgłoszenia;
• dostarczenie sprzętu zastępczego umożliwiającego dalszą pracę, w przypadku napraw przekraczających 24 godzin;
• gwarancję czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe nie dłuższą niż 24 godziny.

Dodatkowo uzyskują Państwo możliwość:
• bezpłatnych, całodobowych konsultacji telefonicznych w zakresie posiadanego sprzętu;
• skorzystania z rozszerzenia oferty serwisowej o sprzęt i oprogramowanie w atrakcyjnej cenie, uzyskując pełną ochronę i gwarancję ciągłości pracy firmy i danych;
• bezpłatnego doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych oraz oprogramowania w zakresie podejmowania przedsięwzięć informatycznych;
• swobodnego dostępu do produktów firmy.

Happy Print

OKI, Brother, HP, Epson, Samsung, Lexmark, Canon, Kyocera